- Wykonanie technicznej likwidacji szkody majątkowej:
- pracę w oparciu wyłącznie o druki elektroniczne, z wykorzystaniem mobilnych urządzeń biurowych i profesjonalnego sprzętu pomiarowego,
- akceptację klienta przez elektroniczny podpis,
- kontakt z klientem do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia szkody, z podaniem szczegółowych informacji o wymaganych dokumentach
- niezwłoczne wykonanie zlecenia lub informacja zwrotna o przyczynach przedłużenia,
- kosztorys rem-bud do każdej szkody, zgodny z technologią budowlaną, KNR i ewentualnymi dodatkowymi ustaleniami z Towarzystwem Ubezpieczeniowym (aktualne cenniki),
- wysoką kulturę osobistą pracowników oraz przestrzeganie standardów obowiązujących w Państwa firmie,
- ewentualny dodatkowy opis usprawniający współpracę między likwidatorem merytorycznym Towarzystwa, a naszymi pracownikami.
- Dodatkowo na podstawie ustaleń z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi proponujemy sporządzenie kompletnej dokumentacji wraz z sugerowaną decyzją, operatem szkodowym zgodnie z obowiązującymi dla danego Poszkodowanego Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia dla danego Towarzystwa. Decyzje analizowane są indywidualnie, pod kątem zawartej polisy ubezpieczeniowej i obowiązujących ją warunków. Sporządzenie rzetelnie analizowanej, aczkolwiek sugerowanej decyzji pozwoli Państwu przyspieszyć proces likwidacji szkód, pozostawiając pewność o jej prawidłowym wykonaniu. Zgodnie z ustaleniami sugerowane decyzje wypisywane będą na specjalnie do tego przeznaczonych i wyznaczonych przez Państwa drukach.
Pozostały zakres usług uzgadniany będzie na podstawie odrębnych ustaleń z Towarzystwem Ubezpieczeniowym.